La plana popular del primer cap de setmana d’aquest estiu oferí dues proves, ambdues a Mallorca, celebrades l’horabaixa de dissabte 21. D’una banda, la VIII Cursa Serverina, a Son Servera, reuní a més de 460 atletes a les seves distintes modalitats programades. A la prova llarga de 10 quilòmetres s’imposaren Mohamed Nouri i Leonor Font. El Sub23 de l’Atlas guanyà folgadament gràcies a un temps de 33:11, pels 35:22 de Toni Gran (VIVA Es Raiguer) i els 36:22 de Biel Gelabert (s’Esclat Sineu). Quant a Font, la veterana de l’Atlètic Mallorca aconseguí un nou triomf al seu full particular amb 38:11, des de la 8ª posició de la general, quedant acompanyada al pòdium per Aina Sureda (CA Son Servera, 38:30) i Janna Sieber (s’Esclat Sineu, 43:49).
A la cursa curta de 5 quilòmetres els més ràpids foren Joan Mesquida (CE Total Team) i Raphaela S. Dias, amb temps respectius de 16:29 i 22:10. El pòdium masculí el completaren José Mª Fuentes i Toni Melis Tous, i el femení, Maria Servera i Cati Garcia.
Sa Indioteria
D’altra banda, la Cursa de s’Indiot es reedità 8 anys després amb un programa de curses infantils i dues principals de 7 i 3,5 quilòmetres. La distància major tingué a Charly Outón (CA Inca, 24:14) i Cati Villalonga (30:02) com a guanyadors, amb Pedro Santandreu, Biel Antich, Clara Ballester i Pilar Liceras completant les posicions de calaix.
Als 3,5 quilòmetres els més ràpids foren Pedro Solís (CA Inca) i Paula Gomila, amb temps respectius de 12:57 i 16:53. Jonatan Gómez i Ignaci Garí completaren el pòdium masculí, i Celia Jiménez i Sandra Seguí, el femení.
Resultats – VIII Cursa de Son Servera
Resultats – VII Cursa de s’Indiot
Imatges – Elitechip, Caty Pons